Jag.


Tjejen bakom skärmen heter Demi, även kallad Rose.
Förstår du inte mig, behöver du inte ens ta din tid för att bry dig, sånt är bara jobbigt.
Kaxig och uppkäftig om det behövs, annars snäll och vänlig mot dom som är detsamma mot mig.
Älskar nästan all musik förutom hårdrock (bleh).
Är inte religiös men har respekt för dom som är religiösa.
Hatar att vakna upp förkyld och knappt kunna andas, att ligga vaken och tänka på onödiga saker, att fucka upp livet.
Har aldrig förstått mig på ordet "normal", hur fan är man normal? Finns väl inget jävla ideal för alla människor liksom, såhär ska alla vara, annars är man onormal. Var dig själv istället?
Bästa låten för tillfället: B-raz - skriver till er . Börjar nästan gråta när jag hör den.

En underbart suddig bild på mig i Angelicas badrum♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0