Rubriker=Bullcrap.

Jävligt länge sen man bloggade! (Trevligt att jag börjar inlägget med att svära, höhö).
Jaa..Under tiden har faktiskt rätt mycket hänt. Jag har t.o.m gått och blivit kär. Otroligt va?:) Haha nej, men det är faktiskt rätt härligt. Speciellt när människan verkligen är underbar.
Allt blir så lätt med kärlek. Tycker att alla borde bli älskade och älska livet ut, så slipper vi all denna bitterhet.
Iallafall, så sitter jag faktiskt just nu i London! Jävligt najs. Allting är så köttigt här, skulle fan kunna tänka mig att bo här! Ska försöka tvinga med min farmor upp till Lodon eye, och på Lördag så träffar man fina Lina.
Ja...har väl inte så mycket mer att säga idag. Slänger in ett par rätt nytagna bilder på mig eftersom att det knappt finns några här o.o
Haha bild nr 2, fett mupp.
Godnatt fellas♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0