I mörkret ser man de blänkande bilarna.

Hepphepp, dags för en tävling. Vinnaren får valfritt smink från london! Det du ska göra är ungefär samma skit som på alla andra bloggar, kommentera och berätta att du är med på min tävling på din blogg, såvida du nu inte skulle ha någon sådan. När du kommenterar, skriv ditt namn följt av vad du skulle vilja ha. T.ex, Elin, mascara. Du behöver inte skriva någon novell om varför just DU ska vinna, om du inte känner ett väldigt stort behov av att göra det :) Skriv gärna in din mailadress, så att jag kan maila dig om du vinner, och ta din adress ifall att jag skulle behöva posta det!(Pedobear)
-Tävlingen avslutas på Söndag-
Lalala, puss.

Kommentarer
Postat av: alice

Alice, consealer

Mitt inlägg på bloggen:

http://medalice.blogg.se/2011/june/valfritt-smink-fran-london.html

Vilken bra idé på en tävling!! Puss <3

2011-06-22 @ 22:35:27
URL: http://medalice.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaaah the vädrerapport

haha plr inte skriva min adress... messa mig om jag vinner ;)

Emma-färgstark Ögonskugga typ :)

Puss pårejj ses på kollo <3

2011-06-25 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0