Emma Sillen.

Emma Siltanen.
Älskar dig så jävla mycket baby, det går inte att beskriva. Men jag ska försöka (:
Våra minnen håller mig vid liv, jag ska aldrig ge upp dig, aldrig låta dig gå. Hoppas att du känner likadant.
Nästan två år med dig, dom bästa åren någonsin. Du finns alltid när jag är ledsen, hjälper mig genom vad som helst.
Kärleken ba väller fram, fan du är som julafton för mig ♥
Du är en av dom få som kan säga "Jag förstår" och mena det.
Jag ska aldrig sluta älska dig vad som än händer baby, du finns i mitt hjärta. Vår vänskap kommer aldrig ta slut, vi går tillsammans hela livet förfaen.
Du är luften jag andas, marken jag går på, himmelen jag ser upp till du är fan det jag behöver mest. Kommer ihåg första dagen jag såg dig, visste att du var speciell. Fan vad jag hade rätt ♥
Varje gång jag ser dig är det som första gången, det riktigt skiner om dig. Jag kan säga allt till dig, utan att jag ens tvekar. Litar på dig så jävla mycket, fan vad du betyder.
Du är inspirationen till allt, skulle ge dig allt du pekade på om jag kunde, vill bara visa hur mycket jag älskar dig.
Varje gång du hör av dig och säger att du är ledsen, åh jag vill bara sitta bredvid dig och hålla om dig och säga att allt kommer bli bra. Du är så jävla fin baby, finns inget finare. Skit i allt dåligt som hänt och se framåt, du och jag baby, hand i hand livet ut! ♥
Permanent vänskap ♥
Allting har förändrats, men du finns kvar.

Kommentarer
Postat av: ubbeeee ;)

AAAAHHHH!!! Ja älskar dig demi<3

Du e så sjukt gullig :)

Du & ja livet ut<3

2010-12-11 @ 21:05:02
Postat av: ForeverFashionGirl ^^ ♥

gud vad vacker emma är.. :)

2010-12-11 @ 22:26:05
URL: http://foreverfashiongirl.blogg.se/
Postat av: Janni...

Fan vad vackert ! får tårar <3

2011-02-19 @ 15:09:33
URL: http://roosaparfym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0