I am pretty bored.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaa, absolut.
Fått ditt hjärta krossat: Som tur är, nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja! Det händer just nu.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja? Haha vafan?
Kysst en kompis: Mmm...naej:)

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, skulle bara kännas konstigt. Om jag var tvungen, möjligtvis Rose.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Haha knasiga saker..
Vilken tid vaknade du idag: Nio..-.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov, var tvungen att lägga mig eftersom att jag skulle upp så tidigt.
Någonting som du längtar till: Tills på Lördag, då har jag hunnit se London, varit med Lina, och då är jag bara ett par dar bort från my dears.
Senaste gången du träffade din pappa: Månader.
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Inget, då hade jag kanske inte suttit här.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha random fråga? Nej faktiskt inte.
Vad gör dig irriterad just nu: Inget alls.
Långt eller kort: Långa nätter och korta dagar :)
Vad gillar du gällande dig själv: Gillar det mesta.


DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen alls.
Piercing: Typ örat? Om det gills? :p
Tatuering: Nopes, kommer nästa år!
Bästa vän: Tjej som heter Rebecca.

Sport: Basket.
Husdjur: Fiskförfan.
Vaccination du minns: Haha vem fan minns?
Förälskelse: Ingen aning...

Alkohol du drack: Vet inte.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar, för jag lyckas alltid finna allas ögon otroligt vackra.
Kramar eller pussar: Båda...
Kortare eller längre: En aning längre.
Romantisk eller spontan: Båda?D:
Tatueringar eller piercingar: ÅH tatuering:D


Kommentarer
Postat av: Alice Asplund

Jag har en "dagens blogg"-tävling på min blogg!

Skulle bli jätteglad om du var med!

Länk till tävlingen: http://medalice.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

M.v.h. Alice! :D

2011-08-25 @ 13:24:56
URL: http://medalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0